» » » Grupy » ★  Obserwuj★  Obserwujesz✕  Nie obserwuj

ASG do polowań na zwierzęta

Darz Bór!
Mieszkam w Opolu, jestem uczniem liceum, moim hobby jest myślistwo i ASG, chciałbym połączyć te 2 dyscypliny, to znaczy chodzić do lasu z ASG i polować na bażanty czy tam sójki kto wiem, w sumie wszystko co się rusza, a jak jakiś myśliwy będzie się czepiać to trudno i tak chodzimy grupką ponad 10 osób. Już kilka razy polowaliśmy ze znajomymi w suchym borze niedaleko OPOLA. Moje pytanie brzmi jaką broń polecacie taką żeby tego bażanta zdjęła żeby zbytnio nie cierpiał?
Życzcie mi powodzenia na dzisiejszym polowaniu :)
Ostatnio udało nam się zestrzelić 3 sztuki bażantów i 1 sójkę

Pozdrawiam 

zgłoś naruszenie
wysłano: 2016/10/25 11:17
Życzę powodzenia na łowach a później na pogawędkach z Prokuratorem.
DB

zgłoś naruszenie
wysłano: 2016/10/25 13:17
Witam Kolego , pewnie jesteś bardzo młodym sympatykiem łowiectwa i miłośnikiem przyrody , którego  imają  się psoty i dowcipy za taki opis zdarzenia możesz mieć wizytę Policji w domu i wiele kłopotów w przyszłym dorosłym życiu .    Za stukanie w klawiaturę i puszczanie wodzy fantazji nic Ci wielkiego nie grozi  jednak jeśli to prawda co piszesz , to lepiej zapoluj na byki , dziki coś większego przynajmniej rodzice będą wiedzieli za co płacą .   

Przypomnę Ci młody Kolego że polowanie bez uprawnień jest przestępstwem .

ASG na dzika, w sam raz, jeszcze mus mieć solniczkę bez tego nawet się nie wybieraj.

zgłoś naruszenie
wysłano: 2016/10/25 15:30
Ty tak na poważnie?!

zgłoś naruszenie
wysłano: 2016/10/26 20:20
No nie na żarty , nigdy nic nie strzelisz bez solniczki i smalcu z lochy.

zgłoś naruszenie
wysłano: 2016/11/01 09:35
Mało tego............. koniecznie kamień o wadze około 1,5 kg i sprawny palec wskazujący... i już wyjaśniam technikę polowania.